24 Kasım 2010 Çarşamba

sezon bitti!!!

Bayram tatilini fırsat bilerek son dakika kararıyla yine Kaş'a gittim. 13 kasım cumartesi ilk uçağa atladım sağ olsun bir arkadaşım beni hava alanından aldı ve hep beraber Kaş'a yolculuğumuz başladı. Antalya Hava Limanı ila Kaş yaklaşık 2 buçuk saat sürüyor. Aslında o yolu çok daha uzun sürede kat etmek lazım çünkü Kemer, Olimpos, Adrasan, Finike ve Demre'yi es geçmek sanki biraz haksızlık oluyor ama Kaş'a gidilecekse değer sanki:)
Kaş'a gelmek üzereyken bütün Kaş'i tepeden izleme fırsatınız oluyor ve ben de tek tek saymaya başladım adacıkları; burada da daldım burada da daldım diye şımararak:)
Kaş'ta kimsecikler yoktu, Kaş'a çok yakışan bir sessizlik hakimdi ve ben ilk gün mutluluktan yemek bile yiyemedim, sadece 1 tas çorbayla yetindim. Kaş karın doyuruyor olsa gerek!! cts ve pazar dalış yapmadım, Kaş kışının tadını çıkardım.
Bougainville ile pzt ve salı günü dalış yaptık. Teknede çok az kişiydik ve en deneyimsiz dalıcı bendim!! Veee sezon boyunca dalmak için bir türlü fırsat bulamadığım yere gittik dalışa: Karides Mağarası! Bu dalışın ayrıntılarını bir önceki yazımda anlattım. Bu dalışı yaşadığım sürece unutmam mümkün olmayacak.
Pina'ya ve Kanyon'a yine daldım ve böylelikle sezonu kapatmış oldum. Bu sezon kayıtlı 40 dalış gerçekleştirmişim. Mayıs'a kadar dalış yapamayacağım ve daha geçen hafta dalış yapmama rağmen inanılmaz derecede özledim dalış yapmayı. Kim bilir belki yine son dakika planıyla başka dalış kaçamakları gerçekleştiririm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder