2 Kasım 2010 Salı

Kaş'ta tipik bir gün nasıl geçer?

Kaş tatilini geçirmeye gelenler için türlü aktivitelerle dolu bir yer. bu aktiviteler arasında dalış, sea kayaking, yamaç paraşütü, trekking gibi extreme sporlar da yer alır. kaş a geldiğinizde neler yapabileceğiniz konusunda kaldığınız otel/pansiyonun işletmecileri size her türlü bilgiyi verirler. ben genelden bahsettim, dalış dışında diğer aktivitelerin hiçbirini denemedim; Kaputaş plajında yüzmedim, patarayı görmedim, yamaç paraşütünü denemedim, saklıkent'e gitmedim, kekova batıkşehirin üzerinde kayaklarla geçmedim. ben size dalışla dolu bir günü anlatacağım.
sabah 9.00 da teknede olacak şekilde evden çıkılır. (tekne normalde 09.30'da hareket ediyor ama erkenden tekneye gidip malzemeleri hazırlamakta fayda var) evden çıkıp pastaneye uğranır, zeytinli açma alınır. malzemeler hazırlanır, şimdi çay ve açma vakti:) tekne 9.30 da hareket eder ve dalış noltasına doğru yaklaşık 15dklık yolculuk başlar. daldık çıktık, dalış anılarını paylaştık, çayımızı içtik derken 12 civarında marinaya dönülür, boş tüpler doldurulmak üzere ofise taşınır, bu arada 2 saatlik bir mola verilir. temmuz ağustos aylarında hava çok sıcak olduğu için genelde serin ortamlara gitmekte fayda var bu zaman diliminde. benim tercihim arkadaşımın evine gidip vantilatörün altında serinlemek yönünde oluyor. bir diğer alternatif de küçükçakıl a gidip buz gibi sulara kendini bırakmak da olabilir. öğle yemeği olarak da Derya's beach ten pizza şiddetle tavsiye edilir!!! Tabii Meydan'in ve Kaşım'ın pidelerini de es gecmek olmaz.
saat 2 civarında yine teknede hazır olunur, malzemeler hazırlanır, günün ikinci ve son dalışı gerçekleştirilmek üzere yol alınır. dalışlar gerçekleştirilir, marinaya dönülür, dekobirası için en yakın yere gidilir; genelde orman (kaşspor çay bahçesi) tercih edilir. sonrasında herkes dağılır, duş alınır, yemek yenir, gece için yine toplaşılır, ya evde müzikle zaman geçirilir ya da mavinin duvarında birayla muhabbet edilir. gece alkol çok kaçırılırsa ertesi günün ilk dalışı da büyük ihtimalle kaçırılır:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder