24 Ocak 2011 Pazartesi

ara sonrası

Sezonun kapanmasıyla ister istemez dalış dünyasından uzaklaştım, gündelik teleşların arasında kayboldum derken su altı fotoğrafçılığına başlayarak iki hobimi bir arada yapma fırsatını yakalayacağım; hem dalış hem fotoğrafçılık!
Geçen hafta bir operasyon geçirdim ve şu anda evde dinlenmekte, iyileşmeye çalışmaktayım. 
Size bir sonraki yazımda gözyaşları içinde izlediğim bir belgeselden bahsedeceğim. Belgeselin adı The Cove (Koy).
Belgesel Japonya'da gerçekleştirilen yunus katliamını dünyanın gözleri önüne seriyor. Bazı sahnelerini izlerken gerçekten zorlandım, böyle bir vahşetin insanlar tarafından gerçekleştirildiğine inanmakta zorluk çektim.
Doğal ortamından (okyanus) zorla ayrılan ve suni ortamlarda (havuz) ilaç desteğiyle yaşamaya mecbur bırakılan ve gösteri yapmak üzere eğitilerek insanları eğlendiren yunusların hali de cabası!
Belgeseli izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder